Audi R8 wint Gouden Loeki/december – vóór spots Unox en ANWB

De Gouden Loeki, georganiseerd door de Ster, is dé publieksprijs voor de leukste of origineelste commercial van het jaar (let op: die is niet per definitie ook de effectiefste). Iedere maand kan men uit 10 commercials de beste drie kiezen die automatisch meedingen in de Gouden Loeki Jaarverkie- zing over heel 2008. In de net afgesloten DECEMBER-verkiezing  (het ''Loeki-jaar'' loop van december 07 t/m november 08) eindigde een niet-Nederlands spotje, Audi R8/Slowest car met populaire BeepBeep- song, als nummer één (maker: reclame- bureau Bartle Bogle Hegarty in Londen, bovenste plaatje). Twee werd Unox/Hand- schoentje (TBWA) en drie ANWB/Leden- voorstel (UbachsWisbrun/ JWT). De commercials zijn, evenals de nummers 4 t/m 10 op de ranglijst, zijn HIER TE ZIEN.

Lees ook:Centraal Beheer wint Gouden Loeki/april – vóór spots Cup-a-Soup, AH
Lees ook:Amstel wint Gouden Loeki in mei, vóór Albert Heijn en Bol.com
Lees ook:Bol.com wint Gouden Loeki in augustus, vóór BCC en Heineken
Lees ook:McDonald’s wint Gouden Loeki/maart – voor spotjes Pearle en BCC
Lees ook:Gouden Loeki 2009: kiezen uit 10 genomineerde spots/december

Eén reactie op “Audi R8 wint Gouden Loeki/december – vóór spots Unox en ANWB

  1. Dirk Jan

    Die Audi wordt een kanshebber voor de Gouden Loekie van het hele jaar en je moet er niets eens om lachen, haha.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.