‘Underwater World’-commercial voor wasmachines wint reclameprijs

In de internationale wereld van reclameprijzen is het niet alleen ''Cannes'' dat de klok slaat. Er zijn meer festivals van naam. Bij voor- beeld in Amerika, waar de Clio Awards-jaarprijzen zijn uitgereikt, alweer voor de 48ste keer. De jury's daar zijn van eenzelfde (hoog) niveau als in Frankrijk. In Miami Beach -het moet wel op Cannes lijken natuurlijk- ging de hoogste onderscheiding in de Categorie TV-/Bios- coopreclame vorige maand naar het bijzonder fraaie filmpje Underwater World, voor een … wasmachinemerk, Ariston Aqualtis. De passende muziek is van Vangelis & Stina Nordenstam (Ask the Mountains, Voices, 1995). Het bureau: Leo Burnett in Milaan.

 

Lees ook:Cyber Grand Prix in Cannes naar Diesel, Nike+ en Unilever’s Dove
Lees ook:Grand Prix Cannes: Amerikaanse printreclame voor wasmiddel Tide
Lees ook:Volkswagen nogmaals gekozen tot Adverteerder van het Jaar in Cannes
Lees ook:Zitten of schuilen dankzij slimme buitenreclame van IBM
Lees ook:Moeders ‘Spijtoptanten’-campagne wint topprijs in Cannes-festival`

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.