Volkswagen nogmaals gekozen tot Adverteerder van het Jaar in Cannes

Knappe prestatie van autofabrikant èn reclamebureaus. Op het internationale reclamefestival van Cannes, waarvan de 56ste aflevering volgende maand wordt gehouden, wordt Volkswagen voor de tweede keer benoemd tot Adverteerder van het Jaar. Eerder ging die titel naar VW in 1961. De prijs wordt in Cannes in ontvangst genomen door (foto) Jochen Sengpiehl, bij VW internationaal verantwoordelijk voor marketing, communicatie en mediabeleid. Na die eerste onderscheiding heeft het Duitse concern, met DDB als belangrijkste reclamebureau, in Cannes nog eens bijna 150 Leeuwen binnen gehaald, in de verschillende categoriën, inclusief diverse Grand Prix (de allerhoogste eer in reclameprijzenland). Meldt de Cannes-organisatie vandaag.

Lees ook:Unilever benoemd tot Adverteerder van het Jaar in Cannes
Lees ook:Record aantal inzendingen internationale reclamefestival Cannes
Lees ook:Cannes Festival eert Mars als Adverterteerder van het Jaar
Lees ook:Reclameprijs voor P&G (Always, Pampers, Olay, Gilette, Pringles)
Lees ook:IKEA: Cannes-onderscheiding Adverteerder van het Jaar 2011

Eén reactie op “Volkswagen nogmaals gekozen tot Adverteerder van het Jaar in Cannes

  1. Willem van Z.

    Inderdaad altijd de beste autoreclame geweest. Terechte keus dan.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.