Moeders ‘Spijtoptanten’-campagne wint topprijs in Cannes-festival`

Hulde voor de in Australië bedachte campagne ‘Guilt trip.’ In de categorie ‘Creative Effectiveness‘ ging de hoogste eer op het internationale reclamefestival in Cannes deze week namelijk naar reclamebureau McCann Melbourne en opdrachtgever V/LINE Transport. Dat is de regionale vervoersmaatschappij in Victoria. Hoe lokken

ouders, en dan met name, de experts, moeders, hun kinderen voor een bezoek terug naar de dorpjes waar zij vandaan komen, maar niet meer heen gaan, want zooo saai… Door ze zich te laten voelen. Dat regel je zo dus. En wie lacht er even hard? De spoorwegen natuurlijk. Mooi.

Lees ook:Bijna 50 Amerikaanse advertenties die nu niet meer mogen
Lees ook:Zwarte bokser Tyson’s reclame voor energiedrankje Black
Lees ook:Waar de grote ideeën vandaan komen verteld in Lego-filmpje
Lees ook:Sven Kramer met ma Elly in reclame voor Procter & Gamble
Lees ook:Moeder laat zoon niet los in over the top-spotje Old Spice

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.