Aandelen, vastgoed, hoe lang blijf je erop zitten, vraagt The Economist

How long can you stay on?” Guerilla marketing, reclamestuntje dus. Doen & wegwezen. Leuk bedacht door het vermaarde internationale, van origine Britse weekblad/portal The Economist. Dat nodigde mensen uit het publiek in Dallas, Texas, uit om plaats te nemen op de mechanische ”bull.” In een periode, dat wel, dat de belangstelling voor beleggen in o.m. aandelen en vastgoed weer wat aan het toenemen is, in de VS. Dus heb je goede informatie nodig. Op de opblaasbare -en makkelijk verplaatsbare- plastic arena de genoemde vraag van The Economist. Bedacht door reclamebureau BBDO in New York, via TIR.

Lees ook:Britse weekblad Economist gelooft in pizzadoosreclame
Lees ook:Knappe interactieve ode aan Mandela van The Economist
Lees ook:The Economist stekkert de Amerikaanse markt binnen
Lees ook:‘Legaliseer drugs niet’ roept The Economist in reclame-uiting
Lees ook:Ohpen’s ‘Omdat alles wat groots eindigt, klein begint’-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.