‘Station Stories’ als reclamefilmpjes voor Shell

#StationStories. Iedereen die het tankstation bezoekt, heeft een verhaal. Vaak zelfs een heel bijzonder, interessant of herkenbaar verhaal en Shell heeft dit omgezet naar in video’s. Meldt de site Dutch Cowboys, alwaar het een -een beetje verborgen vermeld- sponsored item is. Dus een reclame-uiting van Shell, met veel te veel lovende woorden (zouden ze echt denken dat dat zo werkt?) We hebben er maar wat uitgehaald, serieus als we zijn over reclame ;-) . Toch interessant om te

vermelden hier, al dateren de filmpjes van eind vorig jaar. Iedere dag komen er wereldwijd ruim 25 miljoen mensen bij tankstations van Shell. Aan een aantal van deze mensen werd de simpele vraag gesteld: “Waar ga je naartoe?” of “Waar kom je vandaan?” Meer ‘StationStories’ hier. Je tankt er niet alleen energie voor je auto, maar ook kwalitatieve broodjes, koffie en cadeautjes, zegt Shell, dat ook z’n best daarbij doet om goede service en gastvrijheid uit te stralen. Zeggen ze.

Lees ook:Shell als oplosser energievraagstuk in wereldwijde campagne
Lees ook:Detacheerder lokt personeel ABN-Amro weg met rijdende billboards
Lees ook:Shell maakt reclame met forse kortingen op Philips-producten
Lees ook:Het mysterieuze verhaal van een Koffievoordeel-actie verteld in advertentie
Lees ook:Bolkestein haalt uit naar advertentie Milieudefensie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.