Het mysterieuze verhaal van een Koffievoordeel-actie verteld in advertentie

KoffievoordeelEen mysterieus verhaal over heel goedkope koffie in de reclame vandaag, van online shop Koffievoordeel. Uit de Volkskrant geplukt, maar in meer dagbladen gespot en veel eerder ook. Is die partij soms lastig te slijten? Of een permanent lokkertje misschien? KLIK erop om te vergroten, waardoor tekst leesbaar wordt. Waar die extra goedkope koffie vandaan komt vertellen ze niet. ”Met wat creativiteit kunt u te weten komen welk A-merk hier achter zit, maar meer mogen we u echt niet vertellen,” aldus de tekst. Koffievoordeel, lees ik op de site,  is opgericht in 2007 en verkoopt ‘uitsluitend premium koffie’ via internet voor een ‘spectaculair lage’ prijs. Als vaste merken noemen de scherpe inkopers Illy, Segafredo, Lavazza, TikTak(!) en RedBeans. Zou dat mysterieuze merk van deze actie daartussen zitten? Denk van niet. Interessant: altijd gratis bezorgd. Opmerkelijk: betalen na ontvangst van de koffie.

Lees ook:Etos frontaal in prijzenstrijd met Kruidvat onthult reclamefolder
Lees ook:Nu ook Calvé, Becel, Glorix, Unox en Robijn te koop bij Aldi meldt buitenreclame
Lees ook:Máxima geciteerd in Fairtrade koffie-reclame plus aanbieding op hele pagina van Plus
Lees ook:VW’s nieuwe Beetle: spectaculaire Canadese campagne
Lees ook:Lidl nu ook op tv met aanval op ‘dure’ A-merken bij andere supers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.