Helft jongeren wil reclame op mobiel tegen beloning (onderzoek)

Ruim de helft van de jongeren tussen 16 en 24 jaar en 30 pct van alle Nederlanders wil reclame op de mobiele telefoon ontvangen. Daar moet dan liefst wel een beloning tegenover staan. Dit is een van de conclusies van Mobile Advertising Nederland, een onderzoek naar de status van mobiel adverteren in ons land, meldt AdfoDirect. Waaruit 'beloningen' 't liefst bestaan wordt morgenmiddag verteld op een speciaal congres, de 2e Mobile Advertising Summit, georganiseerd door het IAB. Als het aan telecomaanbieders als Bondd en Blyk ligt zijn dat kortingen op bellen en sms-en.

Lees ook:Gratis bellen/smsen voor jeugd dankzij reclame: Blyk scoort in VK
Lees ook:Blyk gestart met reclame van o.m. Nike, McDonald’s en Pearle
Lees ook:Bondd biedt gratis telefoneren in ruil voor reclame op je pc
Lees ook:Eindelijk: Blyk (gratis bellen voor reclame) komt eraan voor jongeren
Lees ook:Hyves maakt reclame voor mobiele dienst (en Nokia N8)

2 reacties op “Helft jongeren wil reclame op mobiel tegen beloning (onderzoek)

  1. GerHoogdam

    Of wat dacht je van gratis voetbal standen via sms op je mobiel? http://www.devoetbalstanden.nl werkt uitstekend en kost niets door de bijgeleverde advertentie. Prima deal hoor!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.