Blyk gestart met reclame van o.m. Nike, McDonald’s en Pearle

Het heeft een tijd geduurd, maar vandaag start dan eindelijk Blyk, het nieuwe mobiele netwerk voor jongeren, haar service in Nederland. Blyk (spreek uit: Blik) is eBlyk plaatjer voor jonge mensen van 16 tot en met 29 (!) jaar en werkt via Vodafone. Als lid (kost €5) krijg je gratis, elke maand 1.000 SMS’jes naar alle providers en 1.000 Blyk-naar-Blyk belminuten. In ruil daarvoor ontvangen de leden reclame, ofwel berichten van merken en andere dingen die ze leuk vinden. Hierbij kun je denken aan speciale aanbiedingen van jongerenmerken en entertainment op het gebied van films, muziek en sport. De eerste merken die Blyk gebruiken zijn o.m. Nike, Beachmasters, Universal Pictures, McDonald’s, Pearle en Electronic Arts. Meer info hier op site.

Lees ook:‘Gratis’ jeugdbelcommer Blyk vertraagd tot eerste kwartaal 09
Lees ook:Eindelijk: Blyk (gratis bellen voor reclame) komt eraan voor jongeren
Lees ook:Gratis bellen/smsen voor jeugd dankzij reclame: Blyk scoort in VK
Lees ook:Herlancering XBox 360 met tv-commercials Live Your Moment
Lees ook:Nederlanders twitteren het meest over reclame Albert Heijn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.