Gratis bellen/smsen voor jeugd dankzij reclame: Blyk scoort in VK

Blyk loopt goed. We hebben het over de Engelse mobiele telefoon- dienst voor jongeren van 16-24 die betaald wordt door in deze interessante doelgroep geïnteresseerde adverteerders. Het bedrijf, opgericht door een voormalige Nokia-topman, heeft 100.000 abonnees een half jaar eerder verworven dan gepland. Zeggen ze. Abonnees van de dienst kunnen maandelijks 217 tekstberichten sturen en 43 minuten gratis bellen, in ruil voor maximaal zes reclameboodschappen per dag (inclusief kortingen en speciale aanbiedingen). Zie filmpje. Bellen ze meer, dan zijn de kosten redelijk. Adverteerders zijn o.m. Xbox, Adidas, Puma en Brylcream. Geclaimd wordt dat er gemiddeld op 29 pct van de boodschappen wordt gereageerd. De dienst hier zou de tweede helft van dit jaar via Vodafone worden aangeboden. Goed nieuws dus. Jongeren lezen al graag gratis kranten, waarom kan dit ook niet gratis, dachten ze bij Blyk.

Lees ook:Blyk gestart met reclame van o.m. Nike, McDonald’s en Pearle
Lees ook:Eindelijk: Blyk (gratis bellen voor reclame) komt eraan voor jongeren
Lees ook:‘Gratis’ jeugdbelcommer Blyk vertraagd tot eerste kwartaal 09
Lees ook:Helft jongeren wil reclame op mobiel tegen beloning (onderzoek)
Lees ook:Nike-schoen Torres scoort in Adidas-finale van EK Voetbal

Eén reactie op “Gratis bellen/smsen voor jeugd dankzij reclame: Blyk scoort in VK

  1. reda

    kan iemand me helpen hoe ik gratis kan bellen

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.