Internetfilmpjes Frans Bauer met Campina 1.3 m. keer bekeken

Weet u nog, die internetfilmpjes van Frans Bauer, in innige samen- werking met Campina Melkschuim, die vorig jaar begonnen? Die site -Op de koffie bij Frans- is dicht. Meestal hoor je niet wat dit soort acties voor effect hebben (op die virale actie van Opel na), totdat er hier ineens een mailtje binnen- kwam. ‘'Afgelopen jaar ben je virtueel op de koffie geweest bij Frans. Omdat jij het filmpje hebt doorgestuurd, is de campagne een groot success geworden. Maar liefst 1.3 miljoen mensen hebben dezelfde campagne gezien als jij!'' Nou, dat weten we dus weer. Goed voor Frans en Campina, goed ook voor Olga Urashova, die toch een handje meehielp met de kerst. En we krijgen

tot 6 april 2 euro retour op onze bankrekening bij aankoop van twee bussen Campina Melkschuim.. ‘'Nog nooit kon je zo voordelig genieten van een heerlijke Cappuccino!'' Nou, ik ben er niet zo gek op en wil Campina ook niet failliet hebben, met zo'n Melkschuimkostenpost van 2.6 miljoen euro, haha….

Lees ook:Naast Bauer ook Urashova op tweede Campina-viral
Lees ook:Nederlanders en hun koffie-roots in horeca-reclame voor nieuwe melkschuimer Lattiz
Lees ook:Sponseromzet tv-programma’s bijna 30 pct gestegen in 2008
Lees ook:Barack en Hillary hebben al €70 miljoen besteed aan tv-reclame
Lees ook:Reclame-inkomsten Publieke Omroep via Ster trekken weer aan

8 reacties op “Internetfilmpjes Frans Bauer met Campina 1.3 m. keer bekeken

  1. Ellen

    Gezien de enorme populariteit van Frans Bauer valt dat dan toch wat tegen vergeleken met Jan Marijnissen: 1.955.000 downloads in 14 dagen (http://www.houjannietvoorjezelf.nl).
    Mogelijk verschilde deze viral te weinig van zijn voorganger…

      /   Beantwoorden  / 
  2. anita de vaan

    hallo
    was een leuk spelleke bij frans op de koffie deeed het dagelijks helaas het er niet meer op staat van mij mag er weer een nieuwe op komen lol groetjes anita de vaan
    p.s
    helaas kon niet hoog scoren met spel maar was leuk om te spelen

      /   Beantwoorden  / 
  3. Ellen

    Ik vind het fantastisch dat internetfilmpjes 1,3 miljoen keer zijn bekeken. Ja, Ellen (naamgenoot!) Jan Marijnissen is een politicus en Frans Bauer een zanger. En dat is nu net het verschil.

      /   Beantwoorden  / 
  4. Jos

    Hmm, 2 Ellen’s. Als dat maar geen viral is.

      /   Beantwoorden  / 
  5. Ellen

    @Ellen. Ja, en dat verschil was nu precies mijn punt.. ik had toch persoonlijk verwacht dat de populariteit van Frans Bauer hoger zou uitvallen dan die van een politicus.
    Ook het concept van kerstkaarten versturen was toch een mooie.. maar kennelijk niet zo sterk als het prachtige concept van Jan M.

      /   Beantwoorden  / 
  6. Redactie, Michael

    @Ellen2: Jan M.’s viral-actie ging natuurlijk wel vergezeld van een enorme aandacht van de media.
    Ik vroeg mij trouwens af wanneer mensen ‘viral-moe” worden. Nog niet, mits het idee heel creatief is, en dat viel best mee met Frans Bauer. Jan M. was natuurlijk super. Nou die partij nog.

      /   Beantwoorden  / 
  7. Redactie, Michael

    Wat een armoe. En energieverspilling, haha. Plaats je dit soms namens de Nederlandse Energie Mij., Lisanne?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.