Nederlanders en hun koffie-roots in horeca-reclame voor nieuwe melkschuimer Lattiz

Lattiz biedt oplossing voor horeca melkschuim ‘uitdaging’ kopt het persbericht. Voor de horeca gaat FrieslandCampina hun nieuwe melkschuimmachine -slogan Latte made easy- leveren ‘met de belofte van kwalitatief goed melkschuim, in een mum van tijd gemaakt.” Een revolutionair product wordt geclaimd op de site. In Nederland is in de loop der jaren een heuse koffiecultuur ontstaan, aldus het persbericht van gisteren (zie ook bijgaande reclame-uiting, KLIK erop om te vergroten, waardoor de tekst leesbaar wordt). Voor de waarheid hiervan sta ik niet in: ”In het verleden dronken we onze koffie zwart, inmiddels hebben melkkoffies een opmars gemaakt. Ruim een derde van de inNederland bestelde koffies is een cappuccino of latte macchiato. Daarin is kwaliteitskoffie essentieel, maar met goed melkschuim staat of valt het resultaat. Lattiz maakt het mogelijk om binnen enkele seconden een cappuccino, met melkschuim van constante barista kwaliteit te serveren.” De eenvoud zit ‘m volgens de fabrikant niet alleen in het gebruik, maar ook in het design van het systeem. Veel meer info erover is hier te vinden.

Lees ook:Internetfilmpjes Frans Bauer met Campina 1.3 m. keer bekeken
Lees ook:Meer koffie in de koffie van Starbucks in de reclame
Lees ook:Naast Bauer ook Urashova op tweede Campina-viral
Lees ook:François Geurds in reclame dinnershow Villa Thalia
Lees ook:Leraren per advertentie bedankt voor hun passie -door Shell

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.