Worden ze tóch een beetje zenuwachtig van die laagste prijsgarantie van Jumbo? Een verkiezingsactie van de rode supermarkt. Als je voor Dirk kiest, dus Dirk op 1 zet -niet alleen vandaag, maar de hele week- maak je kans om het volledige aankoopbedrag van je boodschappen terug te krijgen. KLIK op de inhaak-advertentie in De Telegraaf vandaag om ‘m wat te vergroten. Voor de zekerheid hebben we bij Reclamewereld de hele tekst maar even voor je opgetikt: ”Wie u vandaag kiest? Da’s misschien nog lastig. Maar welke supermarkt u kiest is natuurlijk glashelder. Dirk is de goedkoopste. Altijd. En Dirk is blij met iedereen die voor Dirk kiest. Daarom maakt u deze week kans om het volledige aankoopbedrag terug te winnen. Hoe? Bij de kassa krijgt u een stembiljet. Vult het biljet in (rood potloodje krijgt u gratis van Dirk), bevestig uw kassabon eraan en deponeer in de speciale stembus in de winkel. Succes!”
Leuke inhaak-advertentie weer van reclamebureau XXS, en een goeie actie van Dirk ook. Slimme manier ook om de emailadressen van klanten te verzamelen. Word je inbox voortaan ook geDirkt .
Lees ook:Riem/meisjeslegging: terugroepadvertentie H&M
Lees ook:Plus combineert ‘droomreis’ naar Olympische Spelen met kortingsactie in advertentie
Lees ook:Waarschuwingsreclame Ikea voor Patrull nachtlichtje met sensor
Lees ook:Terugroepreclame voor Oranje Samba bal Hema
Lees ook:Hamsteren, Superdeals en Euroweken in de reclame bij Dirk