Haha, Dirk is weer lekker bezig in de reclame vandaag. Ook wat dat betreft kunnen ze ons niet genoeg verbazen. Ja, we lezen het goed, zeggen ze in de advertentie van een hele rode pagina in De Telegraaf vandaag. Daarin wordt ‘de grootste voordeelactie ooit’ aangekondigd. Dirk pakt de grote supers tegelijk aan. Want: ”(…) èn Hamsteren èn Superdeals èn Euroweken bij Dirk. En wat is nou typisch Dirk? Dat Dirk die acties alledrie tegelijk doet! Nog nooit vertoond! Dus kom nu Hamsteren en profiteer van de Superdeals en Euroweken. Dus snel naar Dirk. Voor de grootste voordeelactie ooit!”
Lees ook:A-merk-oorlog: Dirk en Jumbo samen tegen AH, C1000 en Super de Boer
Lees ook:Na Dirk en de appels snelt Plus tomaattelers te hulp met reclame
Lees ook:Dirk begint actie met gratis WK Handjes (bij iedere €15)
Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo
Lees ook:Choco aanval Dirk op Albert Heijn per advertentie na AH’s feestelijke bonbon actie vanwege fusie
Mwoah. Ik ben sterker gewend van Dirk. Dit is een té makkelijk, goedkoop ideetje. Dat gaat Dirk niet verder helpen. Ook lelijk vormgegeven trouwens.