Opzienbarende reclame voor flesje G7-wijn Hema

Hema wijn beterOpmerkelijk vandaag, de Hema komt met een forse advertentie om reclame te maken voor een… flesje wijn. Rode wijn, uit Chili. En een hele beste Cabernet Sauvignon, claimt de retailer, en heel best geprijsd en een best makkelijk te onthouden naam, want best apart: G7. Dan denken we toch meteen aan die praatgroep van de 7 grote industriële landen, VK, Frankrijk, Duitsland, Italië, Japan, Canada en de VS (Rusland is er even uitgezet, dus de G8 is ook ff exit). ‘Als beste getest‘ bij Kassa, het tv-programma van de Vara. Dat met die zeven in de naam van die G7-wijn zit zo: die wijnen zijn ontwikkeld als ”eerbetoon aan zeven generaties van de familie Pedrogal en hun passie voor het produceren van hoogwaardige en innovatieve wijnen in het hart van de Lancomillo-vallei in Chili.” Weet je dat ook alvast. Het Kassa-panel met kenners als Harold Hamersma, Ellen Dekkers en Nicolaas Klei, gaf de G7 trouwens een 8. De advertentie plukten we vandaag uit De Telegraaf (KLIK erop om wat te vergroten).

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag

Lees ook:Jacob’s Creek-wijnactie Wijnvoordeel met dagblad Telegraaf gericht tegen Albert Heijn meldt reclame
Lees ook:La Palma Merlot is toppertje in Wilde Wijn Dagen-reclame Gall & Gall
Lees ook:50 châteauwijnen gaan in de reclame bij Lidl
Lees ook:‘Wijnvinder’ door Albert Heijn geïntroduceerd in reclame
Lees ook:Ramon Beuk maakt reclame voor Lidl-wijn op RTL4

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.