‘Wijnvinder’ door Albert Heijn geïntroduceerd in reclame

AH wijnvinderVoor elk moment hebben we een passende wijn, zegt Albert Heijn in een advertentie van een pagina vandaag. Vandaar, nieuw, de ‘Wijnvinder‘. Daarmee heb je de juiste fles zo gevonden op de site of via je smartphone in het hoofdmenu van Appie, meldt de advertentie in De Telegraaf vandaag. Aardige gimmick, maar stel je er niet al te veel van voor, hoor. AH’s wijnen worden onderverdeeld in de categorieën Stevig, Soepel, Droog, Vol en Fris & Fruitig. KLIK op advertentie om te vergroten.

Lees ook:La Palma Merlot is toppertje in Wilde Wijn Dagen-reclame Gall & Gall
Lees ook:Korting van 25% gemeld in ‘lekker weg uitjes’-reclame Hema
Lees ook:Opzienbarende reclame voor flesje G7-wijn Hema
Lees ook:Goedkope Chablis en Châteauneuf-du-Pape gewoon in Wijnmarkt-advertentie Albert Heijn
Lees ook:KNVB eert Oranje voetballers van 25 juni 1988 als ‘goed stel’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.