50 châteauwijnen gaan in de reclame bij Lidl

Dat is vandag schrikken voor de wijnhandel. ”Geproefd & beoordeeld door sommelier Jan-Willem van der Hek” roept Lidl trots in de advertentie over de aangeboden 50 châteauwijnen uit de mooiste Franse streken; veel meer dan in vorige van dit soort acties. Op de site wordt Van der Hek ‘s lands beste genoemd. En op zijn LinkedIn valt te lezen: ‘First Dutch Sommelier to win an international sommelier concours.’ Let op: in de kleine lettertjes van de advertentie in De Telegraaf en Metro staat wel: zolang de voorraad strekt. KLIK op advertentie om wat te vergroten. Als je Lidl’s Grands vins de France-brochure niet hebt ontvangen dan is ie nog beschikbaar in de winkel of via de site. ”Met deze ruime selectie voor elke portemonnee bieden we eenieder een mooie wijn. Kijk snel in de online folder welke wijn bij u het beste past. Of klik door naar onze wijnwebshop, waar 10 van de meest exclusieve wijnen online zijn bestellen.” Aldus Lidl. Mijzelf, met dit weer, spreekt die 2013 Pouilly-Fumé
‘Les Longues Echines’ van €9 wel aan. Toch even over nadenken

Lees ook:Reclame oorlogje Lidl en Aldi rond wasmiddeltests Consumentenbond
Lees ook:‘Beste getest & Beste koop’-dag Aldi in reclame vandaag
Lees ook:Lidl-reclame jubelt over groente-oordeel Consumentenbond
Lees ook:Lidl maakt weer ‘Consumentenbond reclame’ met Formil
Lees ook:‘Bedank samenwerking’ Lidl en Metro meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.