Goed nieuws van Nuon, vooral voor bestaande klanten (zoals ik, haha). Maar misschien ook interessant voor potentiële klanten. Grote campagne in de dagbladen vandaag om het nieuws te melden: oplopende korting tot 25% zolang je klant blijft. De korting wordt bepaald door het aantal jaren klant zijn, maar na een bepaald aantal jaren -hoeveel werd mij niet duidelijk- blijft die -25% van kracht. Mooi dus. In dagbladen van De Telegraaf tot en met de Volkskrant (in het magazine) staan twee pagina’s (KLIK erop om te vergroten), de aankondiging (links) en de uitwerking. Je kan ze niet missen. Commercieel directeur Rolf van Woerkom van Nuon zegt dat uit onderzoek is gebleken dat de klant behoefte had aan deze loyaliteitskorting. Een in twittervorm gegoten boodschap van ‘klant Cees’ luidt, en hij heeft gelijk natuurlijk: ”Ik wil niet meedoen aan de gekte om over te stappen. Maar Nuon doet nu niks om mijn loyaliteit te belonen. Jammer…”
Lees ook:Randstad maakt trots reclame voor hun Commercieel Directeur van het Jaar 2010 (Judith Schoenmaeckers)
Lees ook:Reclame Code Commissie buigt zich over ‘wateroverlastspot’ Nuon
Lees ook:Nuon repareert ook cv-ketels van niet-klanten meldt reclame
Lees ook:Strijd tegen onverlichte fietstunnels als reclame voor Nuon
Lees ook:Zelfs niet elke Sint/Piet heeft goede bedoelingen zegt Nuon
Wij zijn al jaren klant bij Nuon. Van vrienden moeten wij steeds horen dat zij overstappen en hoge kortingen krijgen. Eerlijk gezegd begonnen ook wij te twijfelen en wij vinden dit daarom een goede actie om bij Nuon te blijven.
Ik las op dit blog dat de korting mooier lijkt dan ie is.
blog.energieleveranciers.nl/nuon-blijven-loont-loont-nauwelijks
Nuon Blijven Loont geeft 25% korting. Dat klinkt mooi, maar het is 25% korting op het kale leveringstarief van stroom. Wij hebben uitgerekend dat dat slechts €25 per jaar scheelt. Door jaarlijks over te stappen kunnen consumenten een veelvoud hiervan besparen. Zie voor een uitgebreide analyse: http://blog.energieleveranciers.nl/nuon-blijven-loont-loont-nauwelijks/
Waar kan ik mij aanmelden voor de 25% korting ??
Op nuon.nl kom ik niet verder.
Ik heb me aangemeld voor bij Nuon blijven loont. e-Mail bericht dat contract met ingangsdatum via de post zou komen.
Echter nu een brief in mijn berichtenbox dat dit pas in kan gaan juli 2016 nadat mijn huidige contract afloopt.
Hier begrijp ik niets van: wat betekend dan de term “direct” korting in de reclame boodschap?
Let er wel goed op dat je geen korting krijgt op het gastarief en dat het wel verplicht is om gas af te sluiten bij Nuon blijven loont om te kunnen profiteren van de korting op stroom. http://energiekosten-vergelijken.com/8-energiekosten-vergelijken/23-het-goedkoopste-energie-contract-van-nuon
Ik lees in de dagbladen grote advertenties dat klanten kortingen ontvangen naar gelang ze langer client zijn en blijven bij Nuon, ik vraag mij nu nog even af hoe ik als client hier nu daadwerkelijk van kan en mag profiteren.
Graag dus weer vernemend van Nuon waarvoor mijn dank.
@John: Deze site gaat over reclame, voor dit soort vragen moet je toch echt bij Nuon zelf zijn. Hier het mailadres voor hun klantenservice: http://www.nuon.nl/klantenservice/