Nuon repareert ook cv-ketels van niet-klanten meldt reclame

Opmerkelijke boodschap in advertentie vandaag van energieleverancier Nuon, onderdeel van het Zweedse Vattenfall. CV-ketel kapot, dan helpt Nuon, maar ook niet-klanten kunnen bellen. En op weekends en feestdagen word je ook geholpen, meldt de advertentie in De Telegraaf. Klinkt heel interessant natuurlijk, dat dat bedrijf met de opgebouwde vertrouwde naam aan het loodgieten is geslagen. Goeie reclame ook bij potentiële klanten. Zou het tekort aan loodgieters, dus gebrek aan concurrentie resulterend in erg hoge tarieven ook een rol hebben gespeeld?

Lees ook:NL Energie vergelijkt prijzen met Nuon, Essent en Eneco in reclame-uitingen in de dagbladen
Lees ook:World Solar Challenge-winnaars gefeliciteerd door Nuon in inhaker
Lees ook:Prijzenoorlog: NL Energie pakt Essent en Nuon aan vanwege verkoop aan buitenlandse bedrijven
Lees ook:Strijd tegen onverlichte fietstunnels als reclame voor Nuon
Lees ook:Serie Goed Nieuws: Accenture zoekt mensen per advertentie

Eén reactie op “Nuon repareert ook cv-ketels van niet-klanten meldt reclame

  1. Dhr. C. V. Ketel

    Energiemaatschappijen doen er alles aan klanten te behouden of te winnen dus logische ontwikkeling

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *