Zilveren koets goud waard in reclame van Dirk

Daar zijn ze weer, zTroonrede Dirkij van Dirk. Met een winkelwagen als zilveren koets. Maar wel eentje die goud waard is, meldt een inhaakadvertentie van liefst twee hele pagina’s -een spread in het hart in het jargon- in De Telegraaf vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). De krant telt drie inhakers, maar met de stand van ‘s lands reclame-economie is het dan ook povertjes gesteld. Ook Sixt en de Vereniging van Makelaars ontwaarde ik.

De advertentie van Dirk, gemaakt door reclamebureau XXS, kan ik niet volledig laten zien hier. Gewoon te groot. Dirk spreekt erin optimistisch van een gesignaleerd ‘voorzichtig economisch herstel’. Maar zij zijn zelf niet zo van ‘voorzichtig,’ zeggen ze. ”Wij geven het herstel liever een flinke duw in de goede richting. Daarom vind je bij Dirk elke dag honderden producten voor verbazingwekkend kleine prijsjes. Wie slim is, laadt elke week z’n zilveren koets ermee vol en bespaart al snel honderden euro’s per jaar. Vooruit met de koopkracht!” Op de pagina 41 produkten, allemaal met een ‘vaste laagste prijs’. Volgens nog steeds Dirk, ook via Facebook te bereiken.

Lees ook:Dirk’s 3=1-reclame stunt na fusie met Bas en Digros
Lees ook:Dirk in Oranje? Kraskaarten voor toegang oefenduel EK Voetbal
Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo
Lees ook:Dirk moet rectificeren van rechter: AH níet 20 pct duurder
Lees ook:Dirk volgens Consumentenbond ook goedkoopste voor bioboodschappen meldt advertentie Dirk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.