Wie fuseert, trakteert, haha. Nog geen Koningsdag-inhaker van ze gespot, maar Dirk kan nog komen ermee. Puur business, fusiebiz, deze ‘Dit doet niemand Dirk na‘-actie van drie producten voor 1 prijs. De tekst: ”Misschien heeft u het al gelezen. Dirk van den Broek, Bas van der Heijden en Digros zijn één merk geworden: Dirk. Waarom? Heel simpel. Dat levert nóg lagere prijzen en dus nóg meer voordeel voor u op! En om dit te vieren hebben we nu voor u de nog nooit in Nederland vertoonde 3=1 actie! Wij zijn de goedkoopste. Altijd.” En ondertussen denkte de consument: wie is nou echt de goedkoopste super. Met merkartikelen en/of met eigen winkelmerken. De inhaakadvertentie stond vandaag in een serie dagbladen, van De Telegraaf tot de Volkskrant (KLIK erop om wat te vergroten, al worden producten en prijzen dan niet goed zichtbaar helaas).
Lees ook:Aanval Dirk op laagste prijs-garantie van Jumbo
Lees ook:Reclameaanval Jumbo op Dirk (zonder die naam te noemen)
Lees ook:Dirk speelt reclamebureautje en toont prijzenkast
Lees ook:Ook goedkoopste in drogisterijartikelen claimt Dirk-reclame
Lees ook:Dirk maakt anti-AH reclame in Sinterklaas gedicht