Dirk speelt met Catshuis en een peiling van De Hond

Inhaken zonder dat je de verrassende uitslag van de verkiezingen weet, dan kan Dirk. De vooraf bedachte tekst is natuurlijk neutraal, maar toch geestig. Onder de kop leest de advertentie in kranten van rechts en van links vandaag: ”In het Catshuis waren alle partijen er snel uit: deze partij Felix en Gourmet kattenvoer van Dirk scheelt bakken geld op uw begroting! Maar we hebben het ook De Hond gevraagd; volgens de peilingen is deze partij supergoedkope Bonzo verblaffend voordelig! Welke partij u ook kiest, bij Dirk wint u altijd!” Uh, die peiling van De Hond geloven we niet, Dirk ;-) .

Lees ook:Reclametassen-oorlogje: Dirk ruilt ‘Wouter-tas’ in
Lees ook:Dirk haakt groots in op Prinsjesdag met ‘Blijf scherp’-waarschuwing
Lees ook:Dirk en Transavia haken in op vertrek supermarktmanager Harry uit de AH-reclame
Lees ook:Verzet tegen Maurice de Hond’s rol in NEM-reclame
Lees ook:ANWB-advertentie over meningspeiling kilometerprijs/heffing in de krant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.