Nieuwjaarsinhaker Lidl speelt met champagne, Vivaldi en Beuk

Vivaldi - Winter meets Lidl NL begeleidt reclamebureau They de fraaie, stemmingsvolle bioscoopcommercial van de Nederlandse vestiging van  de Duitse supermarktketen Lidl. Reclame voor champagne voor de vriendelijke prijs van €14,99, in deze herfstachtige periode ;-) . Met Lidl’s beste wensen (dat hevig detonerende logo aan het eind was natuurlijk onvermijdelijk).Via tweet Repknol. En daarna het spotje met Ramon Beuk (via tip tweeter Jordy).

Lees ook:Jarige Lidl komt met receptenwedstrijd voor jeugd t/m 12
Lees ook:Lidl komt nu met advertorial als reclame-uiting in de media
Lees ook:Alleen vandaag: gratis kinderkookboek als reclame bij Lidl
Lees ook:Ramon Beuk maakt reclame voor Lidl-wijn op RTL4
Lees ook:Lidl viert 3e groente- en fruitprijs met bananen-advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.