D-reizen maakt reclame met onderzoek prijsafspraken

Ze durven, bij D-reizen, dat moet je ze nageven. Koud na de beschuldigingen in de pers over NMa‘s onderzoek naar prijsafspraken -dus kartelvorming- in de reisbranche komt het bedrijf met deze inhaker, ook in de wakkere krant, vandaag. Ideaal geregeld, zo snel, de ontkenning van de beschuldigingen. In het kader van het onderzoek was zelfs een inval gedaan bij de ANVR en enkele andere reisverenigingen. Het verbaast mij, moet ik zeggen, want ik dacht dat als er één branche is, waar prijsvechten troef is… Maar je weet maar nooit. In de advertentie van D-reizen ook slim aandacht voor hun PrijsCheck, die altijd de beste prijs zou garanderen. Heel benieuwd wat dat onderzoek naar boven brengt.

Lees ook:Je druk maken om niks in de reclame van 50-jarige D-reizen
Lees ook:Advertentie met 27 vragen om te stellen aan D-reizen
Lees ook:Ook Telegraaf rectificeert artikel over Paul van L. en Palm Invest
Lees ook:De verplicht ‘vanaf 9 juli met OV-chipkaart inchecken’ advertentie NS
Lees ook:De een z’n… D-Reizen adverteert om Oad-gedupeerden te helpen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.