Je druk maken om niks in de reclame van 50-jarige D-reizen

Met 50 jaar aan ervaring weet D-reizen inmiddels behoorlijk goed wat de Nederlandse vakantieganger wil. Zeggen ze in bijgaand spotje. Een goed verzorgde vakantie natuurlijk. ”Maar Nederlanders blijven Nederlanders. Zelfs als alles tot in de puntjes is geregeld is er altijd iets om je druk over te maken.” Het zand is te heet, er staat een palmboom in de zon of de cocktail staat net te ver weg. Je druk kunnen maken om niks, heerlijk is dat toch. ”Maar als dat het enige is waar men zich druk om

maakt, dan heeft D-reizen alles goed geregeld”, zeggen ze zelf. Maar nu het aantal zonbestemmingen is afgenomen om veiligheidsredenen, gaan we ons dan binnenkort druk maken om stijgende prijzen elders? .

Lees ook:D-reizen maakt reclame met onderzoek prijsafspraken
Lees ook:Prijsmisleiding: reclamewaakhond hapt naar vier reisorganisaties
Lees ook:Kans op Sparta e-bike ‘Cadeau van vandaag’ McDonald’s meldt advertentie
Lees ook:Die bellende keeper van de VriendenLoterij
Lees ook:Teun’s super-baantje dankzij Lekker Geregeld-campagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.