De een z’n… D-Reizen adverteert om Oad-gedupeerden te helpen

De 7000 Oad-klanten die al op vakantie zijn, kunnen die afmaken. ”TUI Nederland neemt de verplichtingen van Oad over,” meldde gisteren een NOS-bericht. ”Als er problemen zijn moeten zij contact opnemen met SGR.” Is de een z’n dood, de ander z’n brood? Je zou het bijna denken als je deze advertentie van D-Reizen vandaag ziet in De Telegraaf. In tegenstelling tot TUI, met grote merken als Arke, Holland International en Kras, regelt D-Reizen zelf de SGR-afhandeling voor gedupeerden. Dat hulpaanbod -’Waar je je OAD vakantie ook hebt geboekt, wij helpen je‘- vergeten de OAD-klanten niet, als ze volgende keer een reis boeken, moet het bedrijf gedacht hebben. KLIK op advertentie om ‘m wat te vergroten.

 

Lees ook:D-reizen zet de Vakantie-stresstest in als reclamegame
Lees ook:Kras bedankt Ajax voor ‘dit Europese seizoen’ per advertentie
Lees ook:D-reizen geeft gratis vakantie of €350 shoptegoed weg (maar daar moet je dan wel een hoedje voor opzetten)
Lees ook:Na Ziggo en UPC: nu ook gratis WiFi voor KPN-klanten meldt reclame
Lees ook:Tennissende goudvissen in Schiphol-hotel van D-reizen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.