Over jongeren en rouw. Ontroerend, indringend, deze commercial van Monuta. Jongeren die een dierbare verliezen, hebben vaak moeite met het omgaan met hun emoties. Vooral wanneer het pubers betreft, zegt uitvaartverzekeraar via deze nieuwe commercial. En binnen het bekende thema ‘Nabestaanden hebben het
al moeilijk genoeg.’ Volgens het persbericht bij deze door reclamebureau N=5 gemaakte en door Rogier Hesp geregisseerde commercial heeft de verzekeraar vanuit haar kennis en expertise ”middelen ontwikkeld die jongeren én hun ouders ondersteunen in het rouwproces.”
Lees ook:Ook mensen die teveel hebben gezien geholpen door KNGF
Lees ook:Campagne ‘Maak seks lekker duidelijk’ start met posters
Lees ook:Keihard: messendragers vaker gestoken met eigen wapen in Londen
Lees ook:‘Anti-alcoholcampagnes ook voor ouders’ – Gezondheidsinstituut
Lees ook:Edwin van der Sar reclame-uithangbord voor kaas van Milner
Mooi gemaakt filmpje, maar ook een beetje ingewikkeld. Waarom staat die man daar met die auto op die plek? Ik ben bang dat veel mensen het verhaaltje niet snappen, waardoor het z’n doel voorbij schiet. Jammer..
Ik vind het mooi gefilmd, maar kan iemand me vertellen wat het inhoudt…? Ben overigens echt niet de enige die het niet niet snapt.