Categorie: "Campagne"

‘Eindelijk normale reclame’ gemeld voor Sony Play Station 3

Powerweb: ''Kennen jullie nog die fucking wereldvreemde, tevens onnavolgbare reclames nog van Sony? Die prachtige beelden die ons helemaal niets vertelden? Precies. Het was de reclame van de PlayStation 3, heb ik me laten vertellen.'' Maar nu goed nieuws, meldt Powerweb net. Want ze schrijven: ''Ze hebben een normale reclame weten te maken!'' Daar gaan we dan…

Hans Klok volgt Yvon Jaspers op in serie commercials van Robijn

Hans Klok is in de commercials 'Robijn doet de was bij…' de opvolger van onder andere Leco van Zadelhoff, Jules Deelder en Yvon Jaspers, meldt HotFrog. Zwart kan bij een illusionist al snel grijs lijken door de vele lichten die op het podium schijnen en het diepzwarte decor."Ik wil me als illusionist onderscheiden. Dat doe ik natuurlijk door mijn shows, maar óók door mijn kleding. Zwarte shirts die vaal uit de was komen, zijn uit den boze… Gelukkig hebben we daar nu een oplossing voor!", vertelt Klok. Naast zijn

‘Rukfantasieën’ van mannen in commercial Australisch mannenblad

Wanktasia heet deze commercial, waarin mannen vanalles doen, met de andere sexe in gedachten. Als reclame voor het Australische mannenmagazine The picture, dat overigens geen plaatjes heeft op die site. Wel apart is dat. De naam van het spotje Wanktasia maakt dus een knipoog naar fantasieën, de tweede naar uweetwel, die populaire mannensport. Rukfantasieën dekt (sorry) de lading aardig, dacht ik. De goeie muziek is gecomponeerd door Hylton Mowday. Via Duncan's TV

Spits maakt rotzooi op stations, maar adverteert wel over het milieu

Loop ik even door het Amstel Station hier in Amsterdam, zie ik daar toch een rotzooi, met allerlei gratis dagbladen overal. Zonde van dat hout, denk je dan even. Het milieu, enzovoorts. Doorgaans lees ik, als ik gratis lees, de Pers, maakt pakte ook even de gerestylde Spits. Ziet er goed uit. Maar dan, die advertentie in dat nummer… Met de kop Laat het milieu ons steeds meer koud? Check de nieuwe Spits (Hoe Spits wil je 't hebben is de nieuwe slogan). Ik zou zeggen tegen Spits: da's weinig Spits, kijk eerst maar eens naar jezelf!

Jezus, Judas, het laatste avondmaal in IJslands telecomspotje 3-G

Voorspelbaar genoeg heeft deze commercial van het IJslandse (!) telecombedrijf Siminn nogal wat kritische geluiden tot gevolg gehad. Wat wil je, met het heilige avondmaal, Jezus en -een zoekgeraakte- Judas erin, terwijl er reclame gemaakt wordt voor 3-g (third generation) mobiele telefoons…. 3G – Changing the course of history luidt de slogan van de IJslanders. Onlangs kwam ook het Belgische SPOTJE, waarin jezus als hippy babes oppikte in een disco in voor kritiek. Via Duncan's TV.

Campagne FBTO voor internetverzekeringen verschijnt in 22 talen

Geen flauw benul wat er staat, maar nieuwsgierig maakt-ie wel: de nieuwe reclame van FBTO in dat bushokje. Arabisch,  bevestigt woordvoerder Bertwin Tiemersma van de Friese verzekeringsmaat- schappij in de Gooi- en Eem- lander. Het is promotie voor de Internet Zorgverzekering. Hoe meer mensen zich ervoor inschrijven, hoe lager de premie, is de boodschap. ,,We willen de grootste internetverzekeraar van Nederland worden'', zegt Tiemersma. FBTO slingert de reclame in maar liefst 24 talen de wereld in. Van Japans tot Italiaans en van Russisch tot Fries. Tiemersma: ,,We leven in een multinationale