Bokslegende heeft tijd nodig in prachtspotje Amstel-bier ZA

Laat het Zuid-Afrikaanse publiek maar niet die popi Nederlandse Amstel-bier spotjes zien, als ze dit moois gewend zijn van hun biertje dat daar duidelijk een exclusievere positie inneemt in de markt. Een bokslegende heeft tijd nodig, de gemeenschap om hem heen in het Zuid-Afrika van de jaren ’80 helpt hem er bovenop. ‘Time well spent‘ is ook de boodschap van deze sterke Amstel Lager-commercial in Zuid-Afrika. De boodschap lijkt overgenomen van de inmiddels afgeschafte reclame-slogan

van Guinness-bier, namelijk All good things come to those who wait. Never mind. Het spotje, bijna een mini-docu van 2 minuten, is gemaakt door reclamebureau OwenKessel in ZA, en prachtig geregisseerd door Greg Gray. Bron Adland tenslotte: ”The final product is an uplifting tale of strength and perseverance, beautifully told.” Hear, hear.

[PS]

Lees ook:Alles behalve bier is te zien in evolutie-campagne van Guinness
Lees ook:Mooie nieuwjaarsboodschap rapper Haris Trnjanin in spotje Coca-Cola
Lees ook:Harde scheet leidt tot Engelse domino-ellende – in Pot Noodle spot
Lees ook:Brouwer Guinness vingervlug in nieuwe commercial
Lees ook:Geen Domino-record helaas, zie dan maar Domino spot Guinness

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.