Harde scheet leidt tot Engelse domino-ellende – in Pot Noodle spot

De domino-commercial van biermerk Guinness, Tipping Point, was fraai en ook heel erg duur om te maken. Good things come to those who wait, is Guinness' bekende pay-off. Opgenomen ergens in Argentinie, maar desalniettemin nogal saai. Hier een grappige parodie erop, in een volkswijk in Noord Londen opgenomen: Tipping Pot. Voor Unilever-product Pot Noodle. Waar een harde scheet al niet toe kan leiden.

Lees ook:Gary de woljongen was altijd al anders in spotje voor Pot Noodle
Lees ook:Op naar ‘t café, 17.59 uur is Guinness-tijd zegt prachtcommercial
Lees ook:Ondeugend, maar geestig: fles hobbelt mee in spotje Guinness
Lees ook:Zoenende voetballers in rugbypromotie Guinness-bier
Lees ook:Na spannende Klassieker komt Feyenoord met rebus voor fans meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.