Geen Domino-record helaas, zie dan maar Domino spot Guinness

Spannend, maar Domino Day mislukte gisteren, want geen wereldre- cord gevestigd (het streefgetal van 4,5 miljoen werd niet gehaald). Spijtig, daarom maar een Domino Commercial, en wel een bijzondere, van biermerk Guinness. Normaal worden de filmpjes van dit biermerk met applaus ontvangen. Duur maar boring, zegt men in reclame- kringen, en vooral: lijkt qua idee te veel op de veel geprezen The Cog van Honda. Oordeel zelf. Good things come to those who wait, is Guinness' bekende pay-off. Heel goed vind ik hem.

Lees ook:Harde scheet leidt tot Engelse domino-ellende – in Pot Noodle spot
Lees ook:‘Reclame stoort kijkers tijdens tv-uitzending van Domino Day’
Lees ook:Jury knokt bij het kiezen van Grand Prix Cannes
Lees ook:Nike? Diepzinnig spotje rolstoelsporter van Guinness-bier
Lees ook:Extreme make-over van de keuken, geregeld door Bud Light

2 reacties op “Geen Domino-record helaas, zie dan maar Domino spot Guinness

  1. KdK

    Wat een shit TV, om de 10 minuten reclame en een spelletje die mijn zoontje van 3 maanden kan oplossen. Zonde van de uitzendtijd. Hadden ze beter een goede docu kunnen uitzenden.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Kan er niets over zeggen, KdK, want niet gezien die uitzending. Neem een slok Guinness.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.