”Atoomexplosie” ingezet in commercial voor nieuw Altoids-snoepje

Geestig, niet zozeer deze commercial, maar wel de twee (Amerikaan- se) meningen erover op YouTube. Over Altoids (pepermuntsnoepje met, nieuw, chocola er omheen). Zie ook hun aantrekkelijke site. Rainbowseeker schrijft: ''I find it very disturbing that this company is using a symbol of human pain and sorrow, death and destruction to sell a chocolate covered mint. I have contacted this company and shared my opinion with them in hopes that they will discontinue this commercial.'' En AluminumFoilHatMan: ''I like this commercial. It is light-hearted and whimsical.'' Mijn mening? Doet mij niets. Die daarna, de nieuwste van Altoids voor dat nieuwe snoepje vind ik wel geestig (is vermoedelijk effectief ook, het gaat immers puur om aandacht trekken voor dat nieuwe product van ze). 

Lees ook:Biermerk haalt ‘gevaarlijk’ 3D-spotje van tv (Bud Light)
Lees ook:Microsoft-spotje dat iPhone 5S en 5C ziekt teruggetrokken
Lees ook:Usain Bolt’s snelle reclame voor Richard Branson in de ban
Lees ook:Heineken USA’s Premium Light reclamecampagne
Lees ook:X-ray ogen krijgen van bier drinken in commercial voor Bud Light

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.