Na vloekenpot: strippen op kantoor voor Bud Light-bier

Zegt de baas op kantoor: ”I congratulate Sarah on running the most succesful Clothing Drive ever.”  Het Amerikaanse biermerk Bud Light en hun reclamebureau DDB Chicago konden het niet laten: hierbij de opvolger van dat erg geestige en in de VS zeer populaire ”Vloekenpotspotje” (‘Swear Jar,’ spotje nummer twee). Voor elke vloek gaat er een dollar in pot, waarmee later een krat Bud Light wordt gekocht. Nu worden er kleren verzameld (‘Clothing Drive‘). Geestig, het lijkt wel strippoker, voor hetzelfde prima doel. De vloekpiepjes moesten worden vervangen door zwarte balken, en het effect is nog steeds leuk mede door enkele aardige grapjes tussendoor, maar daardoor toch net wat minder dat de vorige. Via AdFreak.

Lees ook:Biermerk haalt ‘gevaarlijk’ 3D-spotje van tv (Bud Light)
Lees ook:Alleen voor vrouwen: de ‘hunk’ tuinman van Coca Cola Light
Lees ook:Driedubbel zien: knappe anti-alcohol reclame van VW – uit China
Lees ook:‘Joss Stone uit de kleren in berenhuid-advertentie’ beweert Peta (maar dat moet ik ontkennen)
Lees ook:‘Unieke baangarantie’ weg uit advertentie Schoevers, wel opeens veel aandacht voor ‘uw zoon’

0 reacties op “Na vloekenpot: strippen op kantoor voor Bud Light-bier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.