Ene David Abernathy bulkt van zelfvertrouwen in spotje Cars.com, en toch …

Confidence comes standard.” Ene David Abernathy, een Amerikaan, heeft alles mee, hij bulkt van zelfvertrouwen. Alleen, hij bestaat niet. Abernathy is een fictief persoon, die zelfs een Facebook celebrity profile, heeft. Ondanks al dat zelfvertrouwen heeft D.A. één groot probleem: als hij een auto moet kopen, kan hij niet kiezen. Weg is al dat zelfvertrouwen, hij is dan ineens een twijfelaar. Reclamebureau DDB Chicago kwam op het idee, leuk bedacht, om deze David Abernathy te ontwikkelen voor hun klant Cars.com in de VS. Deze commercial wordt voor het eerst op tv (in de VS) getoond tijdens de SuperBowl 2009 in Tampa, Florida, vandaag. Het vertrouwen van klanten zien te winnen, als het gaat om auto’s kopen, daar ging het Cars.com om, in deze vooral ook voor hun industrietak bittere tijden. Knap bedachte aanpak dus, want de commercial houdt de aandacht goed vast. Via TIR.

Lees ook:Auto-site Cars.com leeft van ellendige ervaringen anderen
Lees ook:Acteur John Turturro sterk in Heineken’s nieuwe SuperBowl-commercial
Lees ook:Zelfvertrouwen-spotje ‘Like a girl’ van Always
Lees ook:Man zingt soul uit z’n nek in reclame voor site Cars.com
Lees ook:Martin Sheen and Bill Pullman spelen weer president in nieuwe Chrysler-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.