Man zingt soul uit z’n nek in reclame voor site Cars.com

Baby I want that car.’ Autoinfo-leverancier Cars.com uit de VS neemt ons naar een auto-showroom voor een knotsgek spotje waarin een auto-shopper met een vriendelijk dealer praat. Nou praat. ”Thanks to Cars.com and a thorough side-by-side comparison, this is no ordinary visit. As they’re chatting, the car shopper’s inner confidence is unleashed from his neck and shoulder in the form of smooth Disco-singing head.” De crazy commercial, gemaakt door reclamebureau DDB Chicago, zal zeker aandacht trekken op de komende SuperBowl in Indianapolis a.s. zondag 5 februari.

Lees ook:‘Laat ze in ieder geval één dag hun vleugeltjes houden, OK?’
Lees ook:Bijna 50 SuperBowl-commercials te zien op YouTube
Lees ook:Ene David Abernathy bulkt van zelfvertrouwen in spotje Cars.com, en toch …
Lees ook:40 jaar Super Bowl-spotjes kostten 1,33 miljard euro
Lees ook:Hey, hey, hey, hey, oh, oh, oh: Renault Clio’s Zombie-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.