Auto-site Cars.com leeft van ellendige ervaringen anderen

”Sometimes it’s better to let others go first… so that we can learn from their experiences.” Een geestige commercial van Cars.com, een Amerikaanse site met informatie over het kopen en verkopen van, juist ja, auto’s. Over de, haha, leerzame ervaringen van eigenaren gaat ‘Go First,’ die voor het eerst publiekelijk vertoond werd tijdens de Super Bowl XLV gisteravond in de VS. Samen, maar niet tegelijk, met deze tweede. Beide spotjes zijn gemaakt door reclamebureau DDB Chicago.

Lees ook:Kort optreden Stevie Wonder in bierspotje van Bud Light
Lees ook:Bezuinigen op z’n Amerikaans, eerst het bier eruit (spotje Bud Light)
Lees ook:Kantoordief spotje Doritos maakt kans op SuperBowl-prijs
Lees ook:Waterkraan dicht tijdens tandenpoetsen verzoekt Colgate in spotje
Lees ook:Super Bowl filmpjes in 3D van Pepsico’s SoBe en Dreamworks

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.