meiden te laten zien hoe ze dat moeten doen en ervan te overtuigen dat dat Like a girl juist een ‘awesome thing‘ is. Goeie marketing natuurlijk. ”Click the button below and tweet all the amazing things that you do. #LikeAGirl to us @Always! We will pick our favorite tweets and display them on our website.” Bijgaand filmpje was dus ook te zien gisteravond in de VS, tijdens de SuperBowl-uitzending. En werd zeer gewaardeerd. Niet alleen door meiden, mogen we hopen .
Oja, dit nog. Wat de fabrikant over zichzelf zegt: ”For the past 30 years, Always has been empowering girls globally, bringing puberty education to millions of adolescent girls. Using #LikeAGirl as an insult is a hard knock against any adolescent girl. And since the rest of puberty’s really no picnic either, it’s easy to see what a huge impact it can have on a girl’s self-confidence.”
Lees ook:Zelfvertrouwen jonge meiden opbouwen voorop in nieuw ‘Like A Girl’-spotje Always
Lees ook:Adriana Lima zegt het nu met bloemen in Teleflora-spotje
Lees ook:Spotje speelgoedfabrikant VS stimuleert technische beroepen voor meiden
Lees ook:Ouwetjes maken reclame voor 100-jarige Dodge-auto
Lees ook:Mijn favoriete SuperBowl-spotje: de eland van Monsterboard