Hoe Heineken de Eifeltoren, ‘t Jezusbeeld en New York verbouwt

Opmerkelijk hoe die uitingen voor Heineken verschillen, in de diverse landen. En de slogans. Dit is de For a Fresher World-campagne voor ”ons” biermerk, gemaakt door het Franse reclamebureau Publicis (Denis Assor is de illustrator). Heineken rules the world: overbekende plekken in wereldsteden als New York, Ria de Janeiro en Parijs fraai nagebouwd met flesjes, blikjes, flesopeners en zelfs een kurkentrekker (!). Via The Inspiration Room.

Lees ook:Inspelen op Obama met leuk buitenreclame-idee van Mr. Clean
Lees ook:Bruidegom en one-night-stand verdwijnen dankzij Tipp-Ex
Lees ook:Gigantische catwalkmodellen doen sexy voor Johnnie Walker-spotje
Lees ook:Andere kanten Parijs getoond in spotje Heineken
Lees ook:Beyoncé’s live ‘reclamesong’ voor World Humanitarian Day

Eén reactie op “Hoe Heineken de Eifeltoren, ‘t Jezusbeeld en New York verbouwt

  1. Daan

    MOOI!

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.