Inspelen op Obama met leuk buitenreclame-idee van Mr. Clean

The world is in a mess. But one man can change it.” Dan denk je meteen: welk product speelt nu weer in op de benoeming van Barack Obama? Reclame- makers Brian Thompson en David Duester maakte deze uitingen, die ook nog eens op minder schone nette plekken in New York City kwamen te staan/hangen. Daarna werden ze vervangen door andere borden, en bleek dat het om de huishoudartikelen van Mr. Clean, van producent Procter & Gamble ging. Erg leuk bedacht. Via The Inspiration Room.

Lees ook:Kruis stijgt met Pasen weer op volgend jaar (reclame Nieuw Zeelandse kerk)
Lees ook:Hoe Heineken de Eifeltoren, ‘t Jezusbeeld en New York verbouwt
Lees ook:Wasverzachter Lenor zegt het met bloemen in leuke advertentie
Lees ook:Beyoncé’s live ‘reclamesong’ voor World Humanitarian Day
Lees ook:Consument VS gaf $5 miljard te veel uit aan printerinkt (claimt Kodak)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.