Bruidegom en one-night-stand verdwijnen dankzij Tipp-Ex

CNA Stores
in Zuid-Afrika liet een reclamecampagne maken voor het zo overbekende Tipp-Ex – met de klemtoon op Ex. Sorry, foutje, de bruidegom is verdwenen, de one-night-stand ook. Maar of hun partners er nu gelukkig van geworden zijn… Gemaakt door een reclamebureau in Capetown met de aparte naam The Jupiter Drawing Room, meldt The Inspiration Room

Tipp-Ex bride


Tipp-Ex one night stand

Lees ook:Printcampagne 3M’s Post-it helpt je kleine dingen niet te vergeten
Lees ook:Parodie op politie-achtervolging van bandenverkoper Midas
Lees ook:Hoe Heineken de Eifeltoren, ‘t Jezusbeeld en New York verbouwt
Lees ook:Briljant: Nintendo ‘Wario Land Shake It’-promotie (powered by Wii)
Lees ook:Mini Cooper in hard gevecht met … duivelse supermarkt-karretjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.