Extreme make-over van de keuken, geregeld door Bud Light

Sure sign of a good time…” De reaguurders op YouTube zijn er echter verdeeld over deze commercial, maar ik vind ‘m geestig: de Hack Job van het Amerikaanse biermerk Bud Light. Eenvoudig idee, leuk uitgevoerd, de verwachte extreme make-over van de keuken… PS En dat geschreeuw wordt nog eens normaal in biercommercials. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Bij ontslag krijg je een kratje Bud Light mee in spotje
Lees ook:Gelijke beloning vrouwen en homohuwelijk onderwerp spotjes biermerk Bud Light
Lees ook:Heel gezin blijft hangen dankzij internet, maar dan is er Ziggo
Lees ook:Biertje Bud Light steekt de draak met product placement
Lees ook:Alleen voor vrouwen: de ‘hunk’ tuinman van Coca Cola Light

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.