Nike? Diepzinnig spotje rolstoelsporter van Guinness-bier

‘Dedication, loyalty, friendship. The choices we make reveal the real nature of our character.’ Zegt de achtergrondstem/voice-over in deze Amerikaanse commercial van het Ierse biermerk Guinness, die met een kleine aanpassing net zo goed voor bijvoorbeeld sportschoenen van Nike had kunnen zijn. Mooie beelden met diepere boodschap, en niet alleen een reclameboodschap. Guinness’ slogan is trouwens ‘Made of more.’ Kan ook op sportschoenen slaan, haha. De goed gekozen achtergrondsong is To Build a Home van het album Ma Fleur van de groep The Cinematic Orchestra. Het verantwoordelijke reclamebureau is BBDO New York en de regie is van Noam Murro.

Lees ook:Kanye West werkt mee aan spectaculair ‘Made of Black’-spotje Guinness
Lees ook:Guinness filmt in vier landen voor extravagante nieuwe ‘World’-commercial
Lees ook:Joggers hebben last van voeten die uit hun hoofd steken (gek spotje New Balance)
Lees ook:Op naar ‘t café, 17.59 uur is Guinness-tijd zegt prachtcommercial
Lees ook:OS Sotchi drama Barnes-tweeling nu in spotje Guinness

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.