Moeilijk is het om een commercial te bedenken voor after shave als je eens geen mooie vrouwen wilt laten zien die zich aangetrokken voelen tot geurige mannen – na het scheren. Voor een oud merk van P&G, waar de stof nodig af moet. Old Spice, met bureau Wieden + Kennedy in de VS, slaagde er wonderwel in en speelde mooi met woorden, voor de liefhebbers van de Engelse taal. Experience is everything, is de boodschap. Opgepast, want: ''If you never have had any of it, ever, people just seem to know.'' Let ook op de schepen op achtergrond. Old Spice-spokesman is ''B-movie icon'' Bruce Campbell.
Lees ook:This Is The Most Kick-Ass Old Spice Ad Yet (Sorry Isaiah)
Lees ook:Bruce Lee look-alike helpt verkoop Johnny Walker BL
Lees ook:‘Hello ladies, look at your men…’ (spotje Old Spice)
Lees ook:Tom Clancy’s Rainbow Six Siege-game spotje met Idris Elba
Lees ook:Topverkoper Bob Giovanni terug in spotje Old Spice over ‘Tough Mudder’
KIJK OOK even naar de test op diezelfde site, geestig! http://experienceoldspice.com/