Commercial voor Old Spice moet merk opfrissen

Moeilijk is het om een commercial te bedenken voor after shave als je eens geen mooie vrouwen wilt laten zien die zich aangetrokken voelen tot geurige mannen – na het scheren. Voor een oud merk van P&G, waar de stof nodig af moet. Old Spice, met bureau Wieden + Kennedy in de VS, slaagde er wonderwel in en speelde mooi met woorden, voor de liefhebbers van de Engelse taal. Experience is everything, is de boodschap. Opgepast, want: ''If you never have had any of it, ever, people just seem to know.''  Let ook op de schepen op achtergrond. Old Spice-spokesman is ''B-movie icon'' Bruce Campbell.

Lees ook:This Is The Most Kick-Ass Old Spice Ad Yet (Sorry Isaiah)
Lees ook:Bruce Lee look-alike helpt verkoop Johnny Walker BL
Lees ook:‘Hello ladies, look at your men…’ (spotje Old Spice)
Lees ook:Tom Clancy’s Rainbow Six Siege-game spotje met Idris Elba
Lees ook:Topverkoper Bob Giovanni terug in spotje Old Spice over ‘Tough Mudder’

Eén reactie op “Commercial voor Old Spice moet merk opfrissen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.