Topverkoper Bob Giovanni terug in spotje Old Spice over ‘Tough Mudder’

Tuurlijk, P&G’s Secret-deodorant -was dat niet alleen voor vrouwen- attackeert transpiratie en zweet. En gekke acteur Bob Giovanni kennen we van de Old Spice-spotjes. Maar Tough Mudder? ‘Een serie ‘hardcore 10-12 mile obstacle race – mud run events designed by British Special Forces to challenge the toughest of the tough.’ Yesss, toffe modder . Mooi spotje van reclamebureau Wieden + Kennedy in de VS. En over Giovanni zegt Old Spice, we laten het maar even onvertaald wegens

tijdgebrek en even te moeilijk – en lang : ”He’s The Merchant of Marvels, The Retailer of Radical. The Vendor of Wonder and The Salesman of Stuff. Legendary pitchman Bob Giovanni is back again to tell you that none of those are his nicknames and you should stop referring to him as such. The Merchant of Marvels would also like to add that the Hardest Working Collection from Old Spice is partnering with the hardest working obstacle series, the Tough Mudder. He would also like to add that seriously, don’t call him that. It’s not his name. (www.toughmudder.com)”

Lees ook:Commercial voor Old Spice moet merk opfrissen
Lees ook:‘Hello ladies, look at your men…’ (spotje Old Spice)
Lees ook:Robot van Old Spice valt op vrouw in strandspotje
Lees ook:Aanmodderen mag in Strong Viking Obstacle Mud Run
Lees ook:Iedere man zijn geurtje in leuk spotje Old Spice

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.