Amsterdamse KamaSutra binnenkort in Rai meldt affiche

Kamasutra tweeMooie hakken en meer als trekker voor de extra Amsterdamse editie van de KamaSutra-beurs, jaarlijks altijd alleen in Utrecht te zien. De ‘erotische lifestyle beurs’ is voor bezoekers van 18 jaar en ouder. Onderaan deze reclame-poster wordt als afzender ook vermeld het bedrijf Miranda vermeld, ‘het grootste erotische warenhuis,’ dat de beurs sponsort.

Lees ook:Tentoonstelling ’100 Jaar Reclame, 100 Jaar Beroemd’ in Beurs van Berlage verlengd
Lees ook:Expositie ‘ReclameKlassiekers’ in Beurs van Berlage (pas in 2010 hoor)
Lees ook:Ook buitenlandse deelnemers naar Amsterdam Art Fair meldt reclame
Lees ook:Niet normaal: NS weigert reclame-affiche wegens bloot en nog wat
Lees ook:Alles voor uw beurspresentatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.