Zó kom ik te liggen als ik aangereden word door een auto

Hou je aan de maximum snelheid van 30 is de boodschap van een indringende advertentie die in november verscheen in de Nederlandse versie van TopGear Magazine. Gratis geplaatst: niet voor het eerst vroeg het blad reclamebureaus om advertenties te maken rond het thema veiligheid op de weg. Deze prima uiting is gemaakt door reclamebureau Draftfcb. Ik plukte hem van een buitenlandse site, Ads of The World.

Lees ook:Ingenieuze 130 kpu-inhaker gemaakt voor Top Gear-magazine
Lees ook:Alcohol? Ook social media en autorijden gaan niet samen
Lees ook:Gezichten van de man achter het stuur in TopGear-reclame
Lees ook:Delta Lloyd waarschuwt met ‘braille’-uiting voor vuurwerkgevaren
Lees ook:Aardschokkend beeld Japanse vrouw is reclame voor Science World

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.