Gezichten van de man achter het stuur in TopGear-reclame

Wie zit er vandaag bij jou achter het stuur?TopGear Magazine vroeg reclamebureaus advertenties te maken over het thema veiligheid. We lieten hier eerder al eentje zien. Een knappe. Hier weer een intrigerende, met de toelichting van reclamebureau Euro RSCG erbij, dat stelt dat je verkeersveiligheid zelf in de hand hebt. De advertentie van een dubbele pagine, met fotografie van oud-reclameman Krijn van Noordwijk, moet mensen

bewust maken van dit gegeven. ”Zijn we in ons gewone dagelijkse leven meestal redelijk en weldenkend, achter het stuur verandert er wat. Dan zijn we opeens die snelheidsduivel, agressieveling of slaaprijder. En dat heeft direct invloed op de verkeersveiligheid.” Bedoeld voor de bijlage 75e (jubilem) editie van TopGear Magazine. Klik erop om te vergroten, om deze uiting pas goed te zien. Zie de vorige, weer totaal andere, uiting van reclamebureau N=5.

Lees ook:Alcohol? Ook social media en autorijden gaan niet samen
Lees ook:IJsje vliegt tegen voorruit in uiting voor Top Gear-magazine
Lees ook:Zó kom ik te liggen als ik aangereden word door een auto
Lees ook:Rijdend opmaken: seksistisch spotje BMW’s Mini uit Mexico
Lees ook:Wát staat daar op dat snelweg reclamebord van Pearle?

0 reacties op “Gezichten van de man achter het stuur in TopGear-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.