Delta Lloyd waarschuwt met ‘braille’-uiting voor vuurwerkgevaren

Delta lloyd brailleEinde jaar. Vuurwerk. Onvoorzichtige mensen. ”Om iedereen weer eens met de neus op de feiten te drukken” heeft verzekeraar Delta Lloyd bijgevoegde braille-advertentie laten ontwikken. Daarin is het bekende campagnethema voor de helft in braille is afgedrukt. Niets is immers zeker! Deze prima uiting -die ik overigens nog niet in de krant heb gezien, maar dat kan aan mijn ogen liggen, haha- is gemaakt door reclamebureau Lowe/Draftfcb. Via Ned. Medianetwerk.

Lees ook:Zó kom ik te liggen als ik aangereden word door een auto
Lees ook:Autorijschool maakt geestig reclame voor BMW’s Mini
Lees ook:Sponsor Dow Chemical haakt groen in op OS Londen
Lees ook:Moskee of fabriek? Vragen over ‘explosie’ Delta Lloyd
Lees ook:Audi A3 wendt zich tot de fles met CO2-reclameboodschap

Eén reactie op “Delta Lloyd waarschuwt met ‘braille’-uiting voor vuurwerkgevaren

  1. robin z

    Zeker goed idee.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.