Voor de agenda: ‘De 24 uur van de Reclame’ 15 november

http://vea.nieuwsbrief-online.com/klantimages/artikelen/briimg1037Zet een kruis in je agenda op 15 november a.s., gebiedt on de VEA, de vereniging van reclamebureaus. Dan vindt de derde editie van De 24 uur van de Reclame plaats in Amsterdam. ”Kom en leer van de EffieCases en ontdek wie er met goud, zilver of brons naar huis gaat. Luister naar de meest boeiende sprekers en laat je inspireren door de beste Cannes Lions inzendingen. En als klap op de vuurpijl wordt het AdCongres in de middag geopend door een spreker van wereldformaat,” aldus het perbericht. En over de Effies gesproken: de EffieOrganisatie heeft 41 inzendingen http://vea.nieuwsbrief-online.com/klantimages/artikelen/briimg1036binnengekregen voor de Effie 2012: dit zijn twee inzendingen minder ten opzichte van het aantal inzendingen van vorig jaar. ”De meest prestigieuze reclameprijs voor bewezen effectiviteit” wordt dus uitgereikt tijdens ‘De 24 uur van de Reclame.’ Klik hier voor het nieuwsbericht.

Lees ook:Klene-reclame Gouden Effie, Grand Effie: Unilever, AH en DDB
Lees ook:Inzendingen voor reclame-effectiviteitsprijs Effie omhoog
Lees ook:Gouden Effies 2006 naar: 3FM, Actimel, AH, Unox en Luchtmacht
Lees ook:Ruim 50 aanmeldingen voor 6 plaatsen in Effie Jury’s
Lees ook:Gouden Effies voor effectieve reclame naar Hema en Maandag

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.